Kan jag få den för hundra kr billigare?

Trodde vi bodde i Sverige?
Jobbar som sagt i en klädesbutik på väla.
Kommer in utlänska och prutar på kläderna?
Hallå, va hände där ?
Förstår mej inte på vissa.
Dom ger sig ju inte heller. HAha ;D

Aja, Jobbar nästan varje dag nu, så är kanske liite OFF.
Ledig på Onsdag och då ska jag fixa ett nytt pass
Blev visst av med mitt nya legg på nyår, GÖTT ?
Jag som var så glad över de, wow jag har skaffat ett legg, som jag hade i 2 månader?

MEN jaja, saker jag måste ta tag i NU snarast:
* Skriva CV
* Söka jobb i de flesta butikerna
* Börja plugga teori
* Ta mitt körkort
* Boka en utomlandsresa,  Sabbe, paula, AYIA?

JAVILL !

<3


Kommentarer
Postat av: SAAAAAAAABBBBBE.

JAG ÄR PÅ! ;D;D

2009-01-15 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0