loveUbaby



Haha,  bortsett från att jag ser ut som ett mongo på bilden. Är vi väl ändå vackra tsm?
Lite lustigt, träffa honom i Costa, träffade honom oplanerat utanför Dunkers
Och *klick* bara där matcha vi med min klänning o hans fluga :))
aaa ändå ödet?
(satt och väntade på mamma på bilden, glömde legget för att komma in på balen) klantis !

Men efter många om och men (månader) blev vi tsm
och det är jag very very happy for
du anar inte.
Du har visat mej vad kärlek innebär
å ja älskar dej något enormt mycket.
Vi har de skit bra och vill att de ska fortsätta såhär.
Snart 7 månader
Sjukt vad tiden går fort  :))

Du + jag


    Studentveckan ;p


Kommentarer
Postat av: Mathias

Nawe, är de ingen som kommenterar :( får väl jag ta o göra de. Min FÖRSTA kommentar på någon blogg någonsin ;D

Söt historia, stämmer mycket godt. Älskar dig också jätte mkt babe!! <3 You & Me <3

2009-02-04 @ 10:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0