lite sånt

Jag börjar komma igång?
känns så iallafall, Har Idag och igår sökt jobb i ett antalbutiker
Både på väla och istan. Men ännu är jag inte färdig
Imorn ska jag till stan med Sabina, och där kan man ju passa på o lämna ett o annat CV?
Shayenn som satte fart på mej, har äääntligen skrivit klart mitt CV
och jag tycker de är SKIT BRA ;D

För jag är en sån person som skjuter upp saker o ting
istället för att ta tag i de.
och då tänker jag såhär:
Imorn ska jag söka jobb där och där
Morgondagen: nej jag gör något annat idag istället, söker jobb imorn ist.
osså bara fortsätter de så.
MEN nu så. Ska jag bli YESWOMEN istället för skjuta upp saker
Gör de nu och få de överstökat !
låter bra ;DD

Såg Sabina idag på väla, med hennes nya kroppsdel. hoho hihi
de va typ . OJ WOW, va stort  ;D hahah
kommer väll vänja mej snart : ))

Imorgon vill jag vakna upp och få en jobbintevju ,  nununu
vill jobba och inte sitta hemma och bli konstig.

Nästa vecka har jag bestämt att jag ska börja käka nyttigt och springa på morgnarna.
Min rumpa ska bli grann o fin. MAHA

  Party Party (D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0