Fredag

Haha, Dagen man längtar efter ? HELG ! ;D
Satte min väckarklocka på 11.00 idag.
Har saker som ska göras idag, wow?
Som:

* Käka frulle
* Skriva ut intyg/referense
* Fixa mej OK
* Dra till väla, se om jag hittar dagens outfit? HAH
* Har en träff med Lindexs Chef,  (intervju typ;)
* Hem och fixa mej för kvällen
* Sticka hem till Sabina runt 1800 och fixa hennes hår
* PARTY = Bakom  :) !


(juste här får ni bilden jag skrev om förra gången)

 Missade ett trappsteg o föll nerför trappan istället, snygg entre på festen, JADÅ :)

 Ska färga mitt hår imorn hade jag tänkt eller tänkte fråga Matte om han kan göra de (A)
Fynda den på City gross i hyllinge, kosta igentligen 65 kr men man fick 10 kr avdrag.   55 kr för färg, som hittat ?;D
En färg som heter Mahogny, älskar röda nyanser i håret :)Hoppas de blir bra !

 Fick denna underbaring på Alla hjärtansdag av älsk   <3  iihyees :) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0