face down

   Bakken med min familj
  Du&jag drack oss fulla på rummet
 En sommardag på stan
 Festat i hyllinge, mot stan
 Fick detta mms av honom, innan Iron Maiden :)
 Hemma hos Matte
 Liseberg med laban, sabbe och jeppe
 Fick en  Lill-matte av Bebi, som alltid är i min säng

Förlåt förlåt förlåt, för att jag beter mej som jag gör. Gör det bara jobbigt för mig själv också.
Ska sluta för min egen och bådas skull. För att du är de bästa som har hänt mej,
och jag är sååå glad över att vi träffades Mattiti  ;*/ 
Har 1000 olika bilder på dej, som jag inte kan sluta kolla på.
Och x antal minnen med dej som jag aldrig kommer att glömma.
Vill bara att denna tråkiga vinterperiod ska va över.
Vill ha Sol, bad och glädje <33

Det är dej jag vill spendera mest tid med
Det är dej jag vill vakna brevid varje morgon
Det är dej jag vill hitta på saker med
Det är dej jag vill resa och upptäcka världen med
Det är dej jag älskar mest

förlåt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0