call me

Helt vrickat

Fick ett  glatt samtal av svärmor min :)
Hon har hittat den "absoluta Carro jackan" en vårjacka
som jag bara måste ha enligt henne, haha :)
Muhaha, så ska komma o kolla på den i helgen och avgöra
och få den issåfall till ett bra pris :)

Sen ringer mamma o frågar om jag fått in lönen,
vilket jag inte har,  inte äns en Lönelapp,
alltid lika seeeeeg lilla du!

När jag pratar med mamma i hemtelefonen
ringer ett konstigt nummer på mobilen.
Från arbetsförmedlingen
och då har allt blivit  fuckat  för min del, ENBART för jag avboka mitt möte när jag ska på semester
KUL? så ska till ett JÄTTE roligt öppehus direkt på morronen på Måndag o fixa allt igen.
BLÖ!

men men. .. haha ska fortsätta städa mitt lilla rum !
Peeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0