ye fine

HAAAAJJE, gud vilken givande dag och än är den inte sluut :D
KLockan ringde 8 imorse. Gjorde ve mig snabbt
stack ner till frissan, Ghenna the best one ;D

Klockan 12 Var jag på Lantz, till klockan 4.
MYCKET PLUGG ja, hann med alla 6 mapparna *stolt för att heta Caroline iaf.*
HAHa, mm jag hatar plugga, kan va de värsta?
Med det gick när jag väl var igång.

Jag och mamma körde till Maxi efteråt. Stor shopping där för min del
Nu känns de bra ^^

Sitter o väntar på att Mattiti ska komma hem..

Köpt glögg och pipparkagor ;D
Blir nog bastu på det? JAARÅÅ !



10 Dagar till juuulafton :)
13 Dagar till jag blir TJUUUUGO, Hej systemet jag är på vääääg ;D


Ha en trevlig Måndagskväll för det kommer jag ha :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0