punkt punkt PUNKT

ååååh irriterandeee . .

Mitt körkorttillstånd gick ut igår.
Vilket betyder att jag kan inte boka uppkörningstid förrens Vägverket har godkännt det.
Gått 4 veckor nu, inte ett svar än.

Sen ringer man dit nu och frågar hur det går.

- Nä nu är det såhär att från och med den 1JAnuari flyttar vi.
Så dina uppgifter är ihop packade i datorn och det är inget vi kan få fram nu.
Du ligger förmodligen fortfarande i kö här hos oss.

ÅÅH LITE PANIK, kunde ha kört upp idag men det kan man ju inte för de jävla skit stället.
och mitt teori prov kommer jag få göra om, OM Inteee de ska sätta eld i rumpan snart.


När jag väl har tagit tag i mitt körkort, blir de såhär ;@





Kommentarer
Postat av: Matte

"När jag väl har tagit tag i mitt körkort, blir de såhär ;@"



Så kan du ju inte säga. Tänk ist. hade du tagit tag i de då alla tjata på dig så hade inte detta hänt. :) menmen, bara till att bita i de sura äpplet och gilla läget! :) pusssssaah

2009-12-22 @ 13:49:18
Postat av: sven

seeeegt! aja, partyy hardy den 25? MATTE STYR UPP NÅGOT! ;D

2009-12-22 @ 19:49:31
Postat av: Matte

hahah jasså, sällan vi ska va hos mig då? ;D de är faktiskt jobbigt att städa halva huset var/varannan helg :D men hmm, ja utgång på fredag planeras redan! Får försöka styra upp något då kanske? :p

2009-12-23 @ 11:13:12
Postat av: Anonym

LÅTER NIIIIIICE !! ;D:D

2009-12-23 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0