Glögg är godis

TJILLEVIPPEN !

Vet ni vad jag älskar med julen?

Den underbara fina julstämningen
Värmeljus och värmen i huset, med en kopp glögg i handen
(börjat dricka glögg nu varje dag) MUMMA !
Köpa gran och pynta den alla tillsammans :)
Laga julgodis med pojkvännen ;) heh
Julmusiken. Då vet man att det snaart är jul.
Packa in julklappar, SNYGGT !
ÖPPNA PAKETER, det är nog det bästa (v)


HAHA YES, fick nyss 2 brev från posten
Ett inbjudningskort till Elinors 20års ferre
och pengar pengar pengar från Facket, precis in time ;D
Fan vad jag älskar December nu då ^^ haha
Det betyder more handel för mig i Malmö på lördag :D


Lite julskämt bara för att jag är på topphumör idag :

-Vad är det för likhet mellan en man och en gran?
-Båda har kulor i grenen.


- Är du klar med julgodiset?
- Ja, men det tog nästan knäcken på mig!


- Hur går det för Lucia i år?
- Lysande!


-Varför har man inte sex under julen?
-För att staken står i fönsret och kulorna hänger i granen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0