#¤%&/(/()

ååå jag snear. Hej min mobil funkar inte anymore.
Ska till expert senare o skälla lite.
Andra gången nu den är fuckad.
Denna gången bara stängs den av hela tiden.
Kan inte ringa eller skriva sms. jo om det går snabbt ;s

Och sen har jag ju kvar min gamla sony  eriksson, TRODDE JAG
Gick och fråga min syrra igårkväll, när jag behövde den som mest.
Hon: va nej den är intehär. Jag lånade ut den till ANNA förlängesen

Trevligt att hon lånar ut en mobil UTAN O FRÅGA, man lagt 5000 på engång i tiden.

URSÄÄKTA? dampar man eller vadå :@


ååååå, kan man inte fatta att man vill ha sina saker i freeeed
HELVETE IDIOTS APA !



DEN SKYLDIGE UNGEN !!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag ser hur jävla skyldig hon ser ut

2009-12-07 @ 18:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0