December

Idag är det 1 December :)
En hektisk månad kan man säga.



Mycket jobbande
x-antal körningar bokade
Utbildningsskontroll
Frissan bokad

JULAFTON 24


Min Födelsedag 27


NYÅR 31




Juste, igår var jag på shopping runda istan. I hela 4.5h
Har aldrig handlat så mycket samtidigt innan
Hade nog 10 påsar från olika ställen.
It was fun :)
Hittade b.la

Ring
Armband
Skor
Borste
Nyårsklännig,YES :D
En liten kavaj
Presentpapper o snören osånt
3 julklappar

Ska fixa mig nu. Sen ska jag ut och övningköra med Micke
och efter med körskolan.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Tiger

Sorry var inte meningen att vara så hård...

2009-12-01 @ 15:10:10
Postat av: britta F

KAJ, i miisss yooou. hahah!

2009-12-02 @ 19:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0