Vilken givande Torsdag

Fick mkt gjort igår och det uppskattas :)
Började med en snabb runda på väla med Mathias
Köpte nya jeans till honom och en present till min lillebror
som fyller 8 År imorn ;p
Blev körd tillbaka till Sabina, in i hennes nya Karl (bil) en söt liten FORD KA
och körde med GPS mot Maaalmö.
Klarade oss igenom hela vägarbetat dit iaf.
Gick runder istan, köpte för ovanlighetens skull INGENTING ;D *stolt*
Men Sabina däremot köpte nog de sjukaste !
haha tar de en aannan dag ^^
HIttade lite inspiration till hennes lägenhet i en butik. najs bajs (som sabbe uttrycker sig)
Sen mot min favvo affär IKEA, ooh jag bara längtar tills det är min tur
känns som jag istället säger vad Sabina ska köpa till hennes lgnhet, FUNNY !
Blev lite nytt, lampa, ramar, ljus, blomma o sånt :)


Min vän Sabina kan vara en liten fegis ibland ;)

Carro: Ja men köp den väskan nu om du vill ha den sååå gärna, men fråga om en ny väska från lagret istället då.
(för att det fanns bara en vising i butiken)
Sabina: ehm ja okej, eller kan inte du fråga om de?
Carro: okej, (går och frågar)
Sabina: asså hur vågar du göra de, det är skit bra, men jag hade aldrig gjort det.
Carro: haha du e roli.Bara att göra de ju !
Butiksbiträdandet: (går och hämtar en ny på lagret)
Sabina: ja men carro, ta mina kort, DU får betala, skämmigt nu när du frågat ju.
Carro: haha men det är ju ditt ID, men jaja visst ^^
Biträdandet: Ja också får du skriva under här OCH du mååste ju bara bli medlem nu när du redan är uppe isåhär mkt pengar. DU är redan uppe i hälften av det  du ska ha..

HAHA KÖRDAA,  (slutade med att Sabina skrev under i smyg, när hon kolla bort) ;D


Sabina: haha kolla killen i andra bilen, SOM HAN GLOR!
Carro: (kollar) och (vinkar)
Killen: (vinkarglatt tillbaka)
Sabina: Men jaaaha kände du honom?
Carro: haha NÄÄÄ !

 Ajja, sen begav vi oss hemmåt. Lämnade av sakerna hos Sabbs, sen hem till mej och färgade mitt förskräckliga hår
och nu är jag nööjd, ett tag till iaf :)




Kommentarer
Postat av: sven-ingvar karlsson

HAHHAHA jag döör! en rolig dag.. morgon dagen kommer INTE bli lugn! hahah ;D <3

2009-08-28 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0