tick tack

nää snart är det nog dax för mej och komma på vad jag vill i detta korta liv?
Sabina sär ju att jag är typiskt den personen som kommer få barn tidigt
och flytta in i en lägenhet istan och bo i  Helsingborg hela livet.

Jag kan hålla med om det sista. Men fan va tråkig ja e då
Man är ju i den perfekta åldern nu, där man ska ut o upptäcka halva världen.
Ja hade velat, men vågar jag, släppa taget om allt o bara dra?
Äeeeh, fan... det sabbe sa hade ändå varit roligt
Gran Canaria tror ja de var o stanna där i ett halv år.

Händer inget speciellt nytt i mitt liv förtillfället,
smått tråkigt, känns som dagarna upprepas ;O
Frukost, fixa sig, jobb, hem, tv o sova
brukar va den vanligaste.

AJA, 12 dagar kvar, DÅÅ JÄVLAR !

Dax o färga sitt hår igen, kör nog på sabbes tjatande
CARRO fäärga det rött, riktigt rött !

Imorn är det fredag, har en riktigt gó arbetstid 08.30-16.30
Sen beger vi oss mot Ekeby, kräftskiva

Hejåhå


Vilken krydda i Kryddhyllan är eletriker?






 .....









Kanel



Kommentarer
Postat av: Ingvar

HAHAH! NÄR KAN VI SES DÅ?? LÖRDAAG? ;D moij!

2009-08-07 @ 12:14:52
Postat av: Anonym

Vilken krydda i kryddhyllan är säkerhetsvakt?

-----

Kumm-in

2009-08-10 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0