sun sun where´re u?

Då blire FIXXIN idag, förberada sig på de värsta sen  !
hrrrm?
Tänkte sola och städa my rooom och försöka ha städat där i 2 veckors tid  !

..  Lite roligt, för jag har börjat säga till matte: Jag kommer hem ikväll, vi åker hem  eller kör oss hem
eller  ja ni fattar
? Har börjat kalla Mattes hem mitt hem, haha !
Han blir typ förvirrad, för han fattar inte vilket hem jag menar (Y)

Ajaaa, själv ser jag ut som fan själv. Har varit hos matte nu några dagar i rad, så har inga kläder o ta på mej
SÅ idag ska jag hem hem till mammutt !

Lalaa, fan sabbe, orkar inte att hon gjorde extension´s i smyg, nu blir man fan sugen
på att göra om det. Men faaeen, mina pengar går till annat nu !

Fick nog skummaste sms:en  igår. Hell sickt !
*host slem o harkel......Älskar min Mathias så







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0