Tjohej

Klockan är 22.50, vet inte om jag ska sova eller sitta här?
Ska upp tidigt imorn, 07.30 måste ringa och avboka mina körlektioner denna veckan ;(
Men jag jobbar faktiskt hellre. Får boka körlektioner kl 8 på morronen framöver.
Jaaa SKA HA körkort, orkar inte ha de i huet hela tiden "åh borde pluggat istället"

Denna veckan jobbar jag Mån-Tors och Lördag
Är det valborg på Torsdag eller Fredag?
Blir antagligen att man drar på grillning hos Paula på Torsdag efter jobb.

Efter jobb imorn ska jag göra om mina naglar, har lime gröna tippar nu
imorn blir dom roooosa för 50 kr :D

 

hum vad mer?
Önskar all min lycka till Paula (mattes mamma), denna veckan. Hoppas allt går som planerat !


 åh, funderar på att ta bort hårförlängingen o färga sitt hår i brun/koppar/blond nyanser?
Vill ju ha ljusare hår nu till sommaren. Men samtidigt vill jag spara alla mina pengar.
Men sen vill man ju vara snygg i håret med ?
ÅH förvirrad :S?


Kommentarer
Postat av: caroline

Vad använder du för hårförlängning? För jag har funderat på att skaffa det, men jag är ute efter ngt bra! Så undrar om du har något tips eller så? ;D

2009-05-26 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0