AVLIDER


tror jag dog av skratt idag, så mycket så man nästan pissa på sig?
min vän Sabina är inte klok, man märker att de va ett tag sen man träffa henne
för hennes historier o allt skit hon har i hjärnan, vet jag inte var hon får ifrån?

hon kom o hälsa på mej idag, kollade en film hela familjen
baby mama ? om jag minns rätt

(Sabina mitt i filmen)
Sabbe: carro du liknar en woodi nu
Jag: haha vafan e  woodi
Sabbe: haha men vet du inte va en woodi är?
Jag: haha nä?
Sabbe: en bäver på engelska, har du aldrig sett de barnpogrammet på tv:en
( sabbe gör ljud o visar o pekar som han gör)
Jag: hahah de heter äns inte woodi
(hela familjen lägger sig i och säger i mot sabbe)
att wood e skog o hitodit
(micke går från storarummet)
(.... efter en minut kommer han tillbaka)
Micke: De heter faktiskt B-E-A-V-E-R
Sabbe: HAHAH han uttalade som dom som pratar svengelska
BIIHVERR!
hahaha carro, han kolla upp det på datorn hahah


Mamma: fy va de luktar bränt utomhus
Jag: haha hur fan kan du lukta de härinne ifrån?
Sabbe: hahah men då ska ni se min pappa, varje gång jag säger att de luktar konstigt hemma
börjar han sniffa högt,  SOM EN HUND i luften
(sabbe visar och gör ljud(ovanligt))
alla asg !

(klockan är tio på kvällen och sabbe ska hem)

Sabbe: snälla carro följ mej hem
Carro: haha nä, 
(följer henne ner i trappgången)
(sabbe ringer)
Sabina: Mamma kan du kolla efter mej från balkongen,  jag går från carro nu


. .. . HAHAh

 hon e bara för GO !

 SABBS + CARRS

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA avlider jag orker inte dig! ;D

2008-09-21 @ 17:56:19
URL: http://alltomsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0