Han kan, han vet !



                                                                               

MATHIAS TURULA

YOU AND ME ARE MEANT TO BE
bara e så, ingen kan få mej på andra tankar iheller :)

Har alltid sååå kul när jag e med dej.
Din humor, den e MAXXAD, man skrattar ju hela tiden! typ? :)
Fast vi inte gör allt för mkt om dagarna,
men bara få umgås, ha din närhet och dina kyssar
heeeelt underbart.
Man kan umgås med dej i flera dagar på rad
och sen åka hem o sakna dej jäätte jätte mycket
typ som nu? :/

                                                                  Nickelback- Far away

OH, har aldrig aldrig gråtit så mycket som jag gjorde igår
de gjorde verkligen ont? skit hårt och höra alla dom orden och sakerna du berättade för mej.
och jag fattade verkligen ingenting ;/
    Aldrig aldrig att jag har eller någonsin kommer vara otrogen mot dej.
MEN, nu när man har världens bästa pojkvän
och verkligen ställer upp till 100, löste allt sig, efter några turer med Taxi :)
lämna mej aldrig Mattiti   ;l
Verkligen jätte glad o få vara din Carro !

(Jag vet, jag kan, jag kommer säga det, en vacker dag)                          <3



DU OCH JAG = VI !

blir hell glad när jag kollar på alla goabilder på dej/oss!


Kommentarer
Postat av: gösta

hahah du är så CUTIE ! men vill du umgås på tisdag? ;D COME AAAAAN ...

2008-10-15 @ 19:01:04
URL: http://alltomsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0