inget o göra så!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: 
ohja, jag gillar de
Titta på dig själv i spegeln: varje dag
Gnälla: händer ;p
Skrika: njae?
Sova: varje dag faktiskt,  vi sover ju typ bort halva livet?
Ha ångest: Hm händer det också
Skada dig själv med flit: Näe
Ta mediciner du inte borde ta: Kaffe gälls de?
Vilja dö:  never
Drömma mardrömmar: Inte så mycket
Ta droger: Nej
Klä dig i svart: Ja, men aldrig hel svart
Gå till kyrkan: japp, jag o sabbe e ju troende? går varje söndag !
Gå i skolan: puh nej, tiden är över
Röka: Nej och jag kommer aldrig göra det.
Ha sex: ihja
Ljuga: Vita lögner.
Hata folk: hata o hata, men tycka om mindre? ^^
Lita på folk: Ja. Men på få.

VEM:
Saknar du:
  Matte, alltid? förutom när jag e med honom då ^^
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: va ja kommer ihåg, Marie? kramis
Vill du slå: är inte den som är den
Kysste dig sist: Mattiboy :)
Kramade du sist: Marie
Vill du prata med: Ingen just nu.
Skrek du på sist: oj, vet ej? borde ju va mamma eller jojjo ^^
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: hrm?
Vill du bli galet full med: SABINA,COME ON?
Gjorde dig riktigt glad senast: sabbe o matte e rätt duktiga på de
Fick du sms från senast: Matthias min <3
Ringde dig senast: Sabina
Är snyggast på jorden: finns vääldigt många

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner. Vänner är bäst!
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Färgat håret: händer ofta
Brutit några ben: Nej
Några piercings: öron / navel
Egen dator: Bärbar
Bra självförtroende: Yes
Kysst någon: Japp :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: nix
Varit kär: oooo ja
Dumpat någon: ah, ;s
Stulit någonting: mjo
Lämnat landet: Ja, när jag reser utomlands
Tuttat eld på nått: haha sabbe, kommer du ihåg ICA, när vi tog eld på papperskorgen och sprang iväg( brandkåren kom dit) och vi gick dit senasre o fråga va som hänt? hahah orket !
Gjort något olagligt: Mhm

HUR:

Går du: framåt
Svarar du i telefonen: 'hej d e caroline" eller " AAAAALOOOHAAA"
Fördriver du tiden: jobba, matte,vänner o  snart körskolan
Mycket pengar har du: Hm inte så mycket just nu haha,
Tjänar du pengar: jubbar
Ofta diskar du: Ibland.
Ofta städar du: När rummet är stökig
Många stör du dig på: Några stycken haha
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: haha nä? fakiskt inte ^^
På gud: nä MARIA
På rymdvarelser: Ehm, E:T?
Att folk tycker om dig: Absolut.
På ett liv efter detta: japp, jag tror vi blir djur
Att fiskar kan tänka: Det kan de väl? haha
Att du kommer leva länge: Ja absolut!

Kommentarer
Postat av: sven ingvar

HAHAHHAHAHHA tror du på ett liv efter detta? ja jag tror vi blir DJUR ! JAG AVLIIIDDDER ; d är redan ett DJUUUUR , beaver :D

2008-10-06 @ 13:13:32
URL: http://alltomsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0