sötVÄLL?


Carro gör en sötpose? hah

Hello hello
klockan är efter 10 på kvällen
familjen går o lägger sig? ;s
Gillar va hos Mathias för han kan man  hålla vaken fast han e as trött :P
händer typ varje kväll?
ligger och lyssnar på "adore you med Lil Rain"
mysiglåt det :)

Jobbat nu Tis-fredag
blir kanske hela helgen med beroende på hur min gravida kollega mår
Annars var planen att jag åker ut till Pappa ihyllinge imorgon
år sen jag var där, inte bra inte bra
men man hinner ju inte?
jobbar nästan alla helger, ute o festar eller umgås med bebi
MÄÄÄÄN!

Planen nu framöver är att jag verkligen ska ta tag i körkoret
och plugga plugga plugga, köra köra köra
Ja ska kunna ALLT, vill ha de så snabbt som möjligt
och bara få det gjort?
andra tanken var att jag ska utnyttja mitt träningskort LITE mer
nu bara drass de pengar från kontot varje månad
när de inte äns utnyttjas,  inte bra CARRO
börjar t.o.m synas på magen nu att jag inte tränar
jag o matte börjar ju få små kaggar ;D
ligga där o dega med magen? ^^
nejmen, fan !

hahAH, JUSTE
kan ju säga att jag har fått en ny kompis med!
om ni vet vem "pant-mannen" på väla är
han som går i alla papperskorgar o letar burkar
och som hjälper till o ställa alla vagnar på rättställe
JA HAN!,  han har börjat snacka med mej
han e ritkigt snäll asså,
jag har aldrig undrat va de va för en konstig snubbe som gick o leta efter burkar
samma dag, samma tid på kvällen vid stängning !

NOG NU!
hejdå <3
och sabbe, vi ska va en dag nästa vecka, träna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0