ja vill ja vill HA DEJ

Hey U !
åh åh åh, har fått bil på huet nu
Vill ni veta varför?
Jo, micke kom till mej för någon dag sen
och berättade för mej att jag absolut aldrig får låna deras bil sen när jag fått körkort, (när det väl behövs)
nahe?
Nä så då tyckte han att han kunde köpa en BIL TILL MAJ eller "som vi båda kan dela på" men mest min :D:D
HALLELUJAH JA !
så nu kollar jag desperat på blocket varje kväll, om de kommit in någon go pudding till mej
OCH JA, Idag fann jag mitt livs största kärleks bil, fyfan GE MEJ!
såklart var det ingen bra bil, enligt micke,  Ingen opel ;/;/

Så från o med nu, ska jag SPARA mina pengar, ska fanimej ha den bilen
ni fattar inte så snygg och sportig
En OPEL TIGRA ska jag ha :D:D
(fast micke e anti)


JAG ÄR SÅLD  *puppy eyes*  (A)
visst e den sååååå Carro? ;D

Kommentarer
Postat av: ulla bitt

HAHAHHAHHA jajaa! liknar sussis gammla röda bettan.. :)

2008-10-27 @ 23:21:32
Postat av: carolineschade.blogg.se

ELLER INTE, e du blind nu också?; O

2008-10-27 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0