helluhellu


(Påväg till Tyskland, i våras)

DET är helg, det är Lördag
Jobbade i igår 10-15
åkte hem till pappa, och hemlagat väntade
kryddbiffar, klyftpotatis och MÖRTELsås
kan va de godaste? älskar allt som har med kött o göra
vem vill bli vegiterian? MAHA!
nej men synd om djuren ^^
kollade på Idol, Alice och Anna var ju helt underbart duktiga igår
Sedan Spelade jag, hampus, fatima o pappa YATZY
kan säga att jag förloraade 2 ggr ! ;l
men men, kul var de iaf. :)

klockan är 12, börjar jobbar om en timme
har stängningen idag. soft :)
Ska umgås med min lilla Sabina idag.
blir väl något gott o en go film?
alltså har carro en VIThelg.
GÖTT!
om 2 helger är det Tempel, håller mej nog till det :)
förfest hos robban/jeppe?
De har ju hittat en 3:a på Stattena
GRATTTIS PÅGAR ;D

nej nu sticker jag
tjohaj
<3


Kommentarer
Postat av: mammsen

MÖRTELsås

hahahah e det min chefs sås???

2008-10-18 @ 15:56:45
Postat av: mammsen

2008-10-18 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0