Min helg

Hej hej hej !

inte skrivit på ett tag, nä vet !
inte haft tid ?
men helgen har varit funny bunny
Jobbade till 20 på Fredagen, stack direkt hem till Matte och fixa mej o på förkröket
najsnajs, Ja, matte, sabbe, jeppe, robban, max, emma, laban, jonas o Stefan
vissa klädde då ut sig, andra inte,
Hade ju varit kul om jag o matte klädde ut oss till tjuv o polis :) aw!
men senare på kvällen begav vi oss till Tempel, stod i kön sådär i en timme eller två?
sjuuuukt segt, men trängde mej lite ! höhö , :)
ooh, sålängesen de va man dansa så ute, sjukt rouligt
måste man bara göra oftare  :D
Va hemma runt 4, efter ett gott käk på kebabhouse :) 

Upp o fixa sig lördagsmorron hemma hos matte, jobb 13-18
liiite trött va man dock.
efter jobbet, snabbt hem o göra ve sig
Ut o käka med Mathias underbara familj, mamma pappa o bror kl 8
vääldigt gott och mycket fin resturang i stan,  :) uhja
va hemma hos matte runt halv elva, såg GG och somna gott (eller nästan *hm marcus*)  ^^

Jobb igen, 10-18, sjukt tråkigt o gå upp så tidigt, när äns underbara pojkvän ligger kvar, AJA !

Men nu är det Måndagskväll, kom hem från matte för nån timme sen
fick ett väääldigt glatt samtal av Sabina.
HON har kommit på min födelsedagspresent
fyller dock år om 1,5 månader, men skitide?  :) söte
Mot Stockholm helgen 12-14 december
funnybunny i like ;D  sen har hon sin överaskning där uppe, CANT WAIT ! :D vet va de är TROR JAG :D

ska nog sova nu, jädde trött ;/
jobb 10-13
körning 15
jobb 17-20

HAJDÅE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0