Lördag


Det är Lördagskväll och jag gör ingeting ?
ajaa, skönt det med väl?
nää, blir rastlös !

fått mitt shema 2 helger framåt
kan säga, INGEN utgång för min del iallafall
Öppning+ stängnig en hel helg   Lör 10-18 sön 10-18
med vad gör man inte för money money money is sooo funny ;D

Så min nästa utgång som jag reeeedan ser framemot nuuu blir den 12 December
då jag och Sabelina åker till Sveriges Huvudstad ESTOCKHOLMO (spanska)

Tåget från HBG går där runt 6 påmorronen tyckte jag sabbe sa
är i stockholm runt 12 slaget
åker o packar upp  våra stuff hos sabbes morbror
gör oss lite vackrare ooooch åker in till stor stan (D)
MOT GLOBEN :D (idol)

Hennes morbror: Ni kommer väl inte festa hela natten?
ehmm nä!  (A) ;D

fyfan kommer bli galet skojj, o få umgås med hennes krokiga ben en hel helg
hahah nä, (roddes kommentar)

bra låtar jag kommer tjata ut :
- Lady Gaga - poker face    (såg att Sandy lyssna på den en dag) AS BRA ;D
- TI - whatever you like  (sabbe TJATAR ut den varje gång i bilen) (oh men jag tänker ju bara på rodde)
- Kanye west - love lockdown   (hörde att Paula är förälskad i den med:) 
- Britneys spears - womenizer
- Crossfire ft. al azif - Lady  
(matte:  oh denna låten carro, den e as bra, hitta den precis, lyssna på den ..
Jag: haha men tidi, den e typ 3månader gammal) 

lalalaa love love love you <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA funfunfun! längatr som faaaen, PAARTEEEEEY in ESTOCKHOLMO! ;D;D

2008-11-16 @ 14:08:57
URL: http://alltomsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0