körkort tack


damm di damm damm

Lördagskväll och jag är jäädde trött
funderar på o slänga mej i sängen och soova ut imron :) IHJA låter skönt
börjar ju som sakt kl ETT imorn,  skönt väl??

 nästa vecka jobbar jag 4 dagar och en körning
MAMMA, ja MÅSTE köra innan Onsdag,  fatta?
kommer ta en evighet om ni inte kör med mej JU
adxfgshdjfklöghän sfgggh synd om mej?

Den dära körskole boken kanske ska öppnas också?
och sätta sig o börja plugga seriöst vid datorn, göra instuderingsfrågor
BLÖ, spyr på de  !

Har föresten inhandlat två julklappar, HAHA , wow?
vet typ vad jag ska köpa, men fårse när det blir tid till det?

nu ser jag fantomej framemot helgen i stockholm med sabina
en HEL ledig helg, massa kul o massa sup (ironi) elle? haha venne ;D

skitide, bilderna från festen igår är upplagda på facebook, ni som var dääär
Gud nit <3

 WAH vad skulle jag gjort om dagarna om vi inte träffast?
. .  do like us, we love each other <3

Kommentarer
Postat av: Blomman

Halloj Carro ;P

Läget o sånt? :D



Kram Sandra ;D

2008-11-24 @ 00:19:18
URL: http://blomusiia.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0