IMGOOD

haha woopsi deejsi, .. vet ni vad?
trodde de va enbart 4 stycken som läste min blogg
Sabina, mamma, mathias och Paula

men icke, kollade min statistik och de är faktiskt 20 stycken som läser den från o till
wohoo? men vet inte varför, för jag skriver absolut inget intressant eller vettigt
aja kul o se  :D
vill ändå inget seriöst med bloggen, (WOW tjäna pengar) nänä
haha kommer aldrig lyckas !

äntigen har shayenn börjat skriva i sin blogg igen.
såman får veta hennes liv där UPPE (i berget)
thankU my hoochie friend   *spank spank*  (HAHA nä fy, fick upp ett minne där)


ajja,  kan berätta att  ihelgen ska jag inte UT!
Ska till Hyllinge imorn med Matte, trevligt värre
tvinga honom o se Idol ;D
  . . Har ju fått en ny katt i hemmet med
vid namnet STIG (Fatima döpte honom) haha  !
jätte söt, sov med mej hela natten senast, myspys :)

några av bloggarna jag läser:

alltomsabina.blogg.se    ..   shayennosorio.blogg.se    .  .  kenza.se    .. ... wearegood.blogg.se

My har en blogg med, tror ej den uppdateras dock=  punktse.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag läser din blogg ju :D tro det eller ej snygging ;)

2008-11-14 @ 05:49:54
URL: http://uddda.blogg.se/
Postat av: elli & ella

Vad kul att du läser vår blogg :)

kolla in där nu har precis länkat till din blogg:D

2008-11-14 @ 09:01:27
URL: http://wearegood.blogg.se/
Postat av: Ingvar

kenzas.se ! ;)

2008-11-14 @ 18:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0