Fredag hela veckan

Måndagskväll 17 November

photo by MathiasT


Vaknade hos matte patte idag. Upp o åt frukost runt 12 slaget
aldrig fel o sova uut :)
Sen berätta matte att vi hade fått i uppgift av hans pappi o kratta löv i HELA hans trädgård
asså den e stor, blev som ett hårtträningspass där i en timme, behöver vi ;)
När vi väl hade fyllt hela soptunnan, såg jag ingen skillnad att vi krattat?
HAHa, men jaja ..

Jag: när tömmer sopgubben  soptunnan?
Matte: På torsdag, hm har inte pappa kommit hem innan, säger jag att jag glömde ställa ut soptunnan på gatan,
han måste ju se att den är full. (oh kolla pappa, jag har jobbat lite) höhö

haha sjuke!

jobbat mellan 16-20 HEJ DÖTT, inget folk på väla !

Är såå nervös inför imorn, Ska köra kl 8 på morronen, FYFAN, orkar man gå upp äns?
Sen börjar jag jobba kl 9 peerfect match ;D

Du e så ye ye wow wow <3

Sabbe, ska vi va på Onsdag elle? är ledig efter 12.00


Mitt shema denna veckan

Mån: jobb
Tis: körning + jobb + matte?
Ons: frissan + glasögonmagasinet + sabbe?
Tors: körning + jobb
Fre: jobb
Lör: jobb
Sön: jobb

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan va på kvällen imorn`? COME AAN , HAH eller du ska va med matte?

2008-11-18 @ 18:11:17
URL: http://alltomsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0