4 !

wiiie 4 månader idag med Mattiti :)


 .. . väntar iaf. på att han ska komma hem från Ystad
fårse vad vi hittar på ikväll, är sugen på något riktigt gott :P

hm, annars e jag ledig till Torsdag, sköööönt
måste till Lantz på tis eller ons SISTA teorilektionen YIHOO !
 sen har jag ett antal PLUGG dagar framför mej
Javet Paula,  har inte lusten bara ;)
hon e typ skit duktig? känns du hon pluggar varje dag ;)

nä nu,   ska göra ve mej och packa

sen hem te Mathias   <33
 stor städa mitt rum med idag,  tror de behövdes :

Kommentarer
Postat av: Ingvar

GRATTTTISSS! ;D meeen leeveeeer du? hör av dig TACK! :)

2008-11-12 @ 19:43:14
URL: http://alltomsabina.blogg.se/
Postat av: Anonym

gratts din slyna! :) och SÅ! nu uppdaterade jag haha. smek <3

2008-11-12 @ 21:09:12
URL: http://shayennosorio.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej caroline : )

2008-11-13 @ 21:58:36
Postat av: carolineschade.blogg.se

hej, veme du? ;p

2008-11-13 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0