SOL HELG

Såja,   bara så ni vet är det helg varje vecka
men det betyder inte att man ska festa för de
FÖR nästa helg ska jag och halva Helsingborg till COSTA BRAVA
lääängtar så sjukt mycket, ska bo på Flamingo, där man redan har sina f.d festpolare
kan ju inte bli mer än bäst :)
bara för att jag och shayenn ville packa för en vecka sen så
Onsdag kommer jag packa min fina rosa resväska
YAAY, fyyfan käänslaaan <3

JAPP Fredag idag
precis käkat mej tjock på TACO o annat
gottgott-i-gottgott
Antar att det blir en go film och godis senare
me my self and I hahah, fan va deppigt
men alla är och festar idag känns de som, pallar inte?
"sista helgen innan costa" ?
JAAHA? men ni ska inte festa i costa då? ^^

ÄÄH, sitter och lyssnar på en depp låt jag fick av robban nån gång, Lemar - caroline?  Bra väll
Får ångest på det sista vi har i skolan nu, prov på Måndag och muntlig redovisning i svenska
ORKAA !
     NU E DET FANOMEJ SOMMAR 



  HAJ, GILLARDAJ

Kommentarer
Postat av: shayenn

åeeh ge oss costa nu!!! :D

2008-05-10 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0