SHARRÅ

          Shayenn & caroline + pappa
(Fredas i skolan)

Shayenn : Carro när ska jag komma till dej på Lördag då?
Jag: Ja men kom då  runt 10 på morronen, så vi sa sola HELA dagen (ironisk)
Shayenn: hahaha e du dum eller, jag vill gärna kunna sova ut med.

(lördagsmorronen)
(Ringer min mobil klockan 9 på morronen)
Hej de är Shayenn , SOV DU?
för jag tänkte bara säga att mamma kör mej in till stan, så jag är där 10.

HAHAH , skitide shayenn, skulle inte du SOVA UT ?


jaja, nu sitter jag och väntar på min lilla hoochie,
gick visst ingen buss direkt hit, så hon får tåget in om Åstorp den stackaren. (A)
Ikväll kommer grannarna på besök, GRILL TIME, som vi ville shachoo :D:D mjaammii

Tänken på hur jag ska hinna plugga, finns inte !
<3<3


Kommentarer
Postat av: shayenn

hahaha saknade dig JUUU!

2008-05-10 @ 18:19:53
Postat av: Anonym

HAHAHHAHHA PALLALLAR INTE DIG!
jag döör av skratt när jag läste de du hade tatt av mig , hahahha helt siinnnes , :D

2008-05-11 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0