HAHA

 Igår kollade jag och Sabina på HOSTEL 2
sådär sent på kvällen, . var såna äckliga scener man fick kolla bort på
typ när man såg bort halva huet o sånt piss ^^
sen när filmen var slut, . frågar sabbe mej om JAG kan följa henne hem
JAHA? hahah helt rädda båda två.
nänä då ringer hon till sin mamma; Kan du va snäll o möta mej, har kollat på en skräckis precis
HAHAHHA, typ NAW?


- "VAd ska jag nu skriva carro"
- "Carro hur ska jag svara i början"
- "Kan jag skriva såhär carro?"
- "CArro du måste hjälpa mej komma in i snacket"
- "OHNÄ, ska jag skriva tillbaka?
-"jag vågar inte gå in på hans sida, vi går in på din"

HAHAH , typ URGULLIG, du klarar dej GALANT  :D


Igår sov sabina hos mej. Så hade jag slängt min BH påå golvet intill sängen
hör man sabina: CARRO vi har fan likadan BH
NÄNÄ, tror du inte klockhuet slänger sin BH precis brevid min ( samma storlek med)
KORKAT !
Sabina: OJ !

image237

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHH SKJUT DITT HUVE! :D

2008-03-27 @ 10:20:24
URL: http://alltomsabina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0