elfenbenskusten


SABINA  & CAROLINE
Igår Fredag stack jag och Sabina till Tempel
riiktigt kul hade vi, träffade olika huen lite härodär
Carro: sabbe din mobil ringer!
Sabbe: Va jaha, men jag hör inget ! ;)
här hade man inte tid med samtal inte
Kan säga att jag gillar rödvin CHILLOUT skarpt
ajja,
Jobbade idag, 14-18 finfint
fått ett bra shema nu framöver, i like
Direkt hem o såg sug matchen 2-1 till Spain, HD !
Blir softe idag, film typ ? JADÅ
meen,
Söndag imorn, fårse vad som dykter upp
inga planer alls
läängtar sjukt mkt till TISDAG nu
Liseberg here we come
Ja, sabbe, matte, labbe, lasse + 2 brudar
kanske robban o jeppe
fettnajs
<3

(I danmark på stranden med hyllingeborna)
Flickan: mamma jag fryser skit mkt nu
Mamman: ja jag ser de, men gå o köp en glass då


senare

Grannen: åh gud va dina ÖL var frysta i den kylboxen
Jag: ja shit man ser de under ölen, helt frösit ju
(alla bara kollar på mej, precis som ja va dumihuet)
Alla: carro de är strandsand

lalalalala (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0