bebe då




Haha min dröm i natt va inte som den brukar ^^
Jag va gravid, med en vääldigt stor kula
var med några, minns inte vilka de var men
iaf. så blev vi jagade av alla möjliga sorters ormar
+ en jätte orm , som någon kämpa mot
nää  heelt plötsligt skulle jag föda, mitt i allt kaoset
låste in oss i ett rum
och ut ploppar två tjej tvillingar ut
tjoohaaj, oglad man blev istället :D
skit söta va dom med
döpte inte dom, men
sen kunde jag inte komma på vem pappan var
och jag tänkte inte ta reda på de heller
utan bara flytta iväg från hbg och inte säga ngt
ville ha dom för mej själva
hahah shit, helt galen dröm

men sen vakna man
ändån najs o ha en unge?
NÄÄÄ, leva livet lite till först :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0