feeling good

Mår såå bra idag. När jag tänker på allt bra som att;

- Jag har börjat träna minst 2 ggr i veckan
- Simma
- Beställt Costa Brava resan 17 MAJ
- Lokalen till min och Sabbes student BOKAD 
- Extra jobb
- Skolan går braa
-  Välja balklänning 7 FEB
- HVKL



Idag simmade jag , shayenn och lina. .. typ rätt jobbigt ändå
30 minuter intensivt ^^ jaja?!
men iaf. när vi skulle till skåpet, hittar inte Lina sin skåpsnyckel?
hahah, så shayenn o lina dyker i poolen och börjar leta efter nycklen
hitta såklart inte den ..frågar vakten om han kan bryta upp skåpet. .. JAa sa han
HAhah, sen när den jävlen Lina ska duscha, tappar hon nycklen ur sin bikini
sådär lite reltigt . ..





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA så fult, tröga lina! :D

2008-01-19 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0