jävla pussies

ONSDAG
Tränade med shayenn, hårthårt .. .tränar extra bra med dej, höhö ! :D
Sen gick vi i stan en snabbis, . sen var det meningen att jag skulle åka hem. Men ikke
Hon ville bjuda på tacos, och vem tackar nej till MAT, hähäh ;D
sen sova sova där ;D tihihi
Lovar att vi gick fram o tillbaka istan minst 4 ggr, visste inte vad vi höll på med :P:P
När vi skulle ta bussen, RÅKADE vi gå förbi BAGELS istan .. HAAJ SUGNA !
skiiit gott var det, får äta där fler gånger :) Jaammiie
Näää, sen när vi kom till Landskrona "yoyo"  stack vi till kometen, för att köpa tandborste till maaaj
OCH det var inte vilken tandborste som helst UTAN
  BAAAMSEEE :D

 Fick en massa av beröm av hennes familj om hennes hårklippning, vet jag e DUTTI :D gillar din mormor :)
Efter maten, gick vi en halv lång runda med hundarna eller vargarna?

vi hade nästan som ett shema, för senare såg vi på top model, fråga olle och höll på med hennes syrra ;D
hähähä , fett najs !

En låt som jag och shayenn blir galna av? jamen de är ju helt klart MADCON BEGGING!
folk börja nog undra, när vi stod o dansa mitt vid gatan? SKITIDE ! :D

måste bara säga att jag hatar ditt tandkräm, gillar diin mormor som langar till dajj :D
  ääälskar din säng, får sova hos dej oftare :D 

 HAAJDÅE !


Kommentarer
Postat av: shayenn

haha jag vet får ringa min langare och be den fixa ny tandkräm igen , detta funkar inte!
HELL YEAH Madcon-begging , I´m going CRAAAZYYYY!

2008-02-25 @ 11:42:22
URL: http://shayennosorio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0