God morning

IM BACK IN TRACK !
Ska försöka blogga liite mera nu.
Kan vara rätt kul ibland :)
Blev väckt av en "Gay stockholmare" idag.
Lovar att han sa  " ja precis " 30 gånger på 15 minuters pratande
stööörigt, va nära på sä till honom. HAH

Taaack Sabelina för resan till Stoockholm, kul o komma iväg lite !
blev lite blanade känslor där på slutet, men mest glädje ;p


Salem salem, haha tack?  du e bara för bra oooch tack för tipset. GRAAOW :D
(vi kom in och snacka om nakenhet på något sätt !)

Salem: ja jag har ju sett dej naken
Jag: ja ellehur att du har
Salem; sväääär ! (wallah jag svär) haha dör !
Jag: OFTA hur fan då?
Salem: nä men då i gympasalem, fanns där ett sånt hål man kunde kolla in i
när ni byta om.
CArro: HAHAH vadå desperata
Salem: men hallå, vi va faktiskt små
Carro : HAHAH

haha, var lite kul igår på msn, för vänner man inte snackat med på evigheter
bara skrev helt plötsligt, nästan samtidigt
Men shaa carro, faaan va längesen
Det var inte en eller två utan tre stycken som skrev det.
 
Och Daniel bästa grannen i Hyllinge han ba: Carro, ärligt jag har faktiskt saknat dej lite, du som va Party-Carro :)

Men nää, måste kila nu, har JÄTTE BRÅTTOM :O
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0