5e december


Här får ni en gammal goding.
jädde mööjsig :)

japp , har ju inte uppdaterat nu på ett tag, som ni määrkt 
jobbar och övningkör och tillbringat en stor DEL hemma hos Mathias.
Har kört 6 ggr nu på Lantz
tycker jag kör hyffsat bra nu? 
haha men har låååång väg kvar ;/
till sommaren vill jag säga att jag har de, hah?
har inte haft lusten o öppna teori boken äns, fandåe ;s
Annars har jag och Sabina gjort löshår i smyg?
(sa inget till mamma;)
blev nöjda med resultatet, men lite långt är det allt
måste boka tid och kapa det liiiite till :)
FYFAN, kunde inte sova inatt, jag LED
nu förstår jag hur sabina menade hur ont hon hade i hårbotten när hon sov
löshåret sitter in i hjärnan, jag dog !
hm, vad mer?
måste handla mer julklappar
men har förtusan slut på fantasier  ;o
får bli i stockholm då, ja mååste !

Den 10e december har jag och Matte varit tsm i FEM månader 
ska firas, heh nej men, vi är faktiskt bjudna på glöggkväll hos hans mami ;D

nä jobb hela denna helgen också,
kolla nyss Idol
nu sitter jag och halv kollar på Fredag hela veckan
men nu ska jag se moovie

hejhej <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0