missUmatti



10/7
one happy month
och hoppas på många fler
mår så sjukt bra när jag är med dej,
glada miner och mycket skratt :))
din humor asså, den e sick ;D
vill bara att du ska komma
hem nu, saknar dej ju
mysis matti
puss
<3




buue,  idag och bara öser det ner ;l
sitter och väntar på att jag och jojjo ska ner o sola närsom,
orka se ut som en blekfis, när matte kommer hem på måndag, helt brun
nejnej !



Sen ikväll kommer Shayenn mysarN och myser med mej
film godis o tändaljus?
varför inte,   :D

Ohja, sen imorn ska jag nog till Malmö med Sabina, typ YES
aslängesen jag var därju !
fettmakorv

seeyou
<3

Kommentarer
Postat av: shayenn

oj ja! känner jag henne på bilden?

2008-08-10 @ 23:49:59
URL: http://shayennosorio.blogg.se/
Postat av: Carro

vet ej, men hon e skit sexig :S

2008-08-12 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0