min myttar kompis




Fick besök på jobbet idag av Sabina eller MYTT SABBE !
haha sjuk e hon, snacka massa gojja

Sabina: asså fyfan carro, nu precis när jag skulle borsta igenommitt hår
jag lovar att jag tappa minst 10 tappar av hår.
allt bara fastna på bortsen
och nu är jag HELT kal där bak.
Jag: hahahh ofta att du bara tappar tio stycken så
Sabina: eeh ja helt sjukt, jag har sparat alla med.
Jag: ja men jag får se alla 10 då?
Sabina: ja här !
HAHA, sjuke så va där bara en extention
 kulkul. ... sen fick man reda på en annan sak :O

hon bara juste carro jag har glömt att berätta att jag ska flytta
jaha OJ jaja  ....AVENSJUK !

men ska dra tilljobb nu,
party för mytt-sabbe imorn då
@ hyllinge



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahah MYTTT sabbbe, du är störd ! jag s det KÄNDES som tio, myttt carro... HHHAHAH party haaaaaaardyyy imorn om du inte rråkar förståss.. ;D du vet vad jag menar mahahaahhahah slår ditt huve isåfal :D PUUUUSSSSSSSSSSSSSSSS <3

2008-08-28 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0