hennes blåa-bil



( mamma och jag på väg till maxi i vår nya bil
)
(mamma skit stolt)
(ser vi polismän som stod och vinka in bilar åt sidan)
Mamma: vafan skjuter dom inte på denna sidan vägen för?
Jag: haha vadå skjuter
Mamma: ja så dom ser hur mycket vi kör i.
Mamma: hoppas dom är kvar, när vi kör tillbaka
Jag:  ehm jaha?
Mamma: jaa för nu har jag faktiskt en ny bil
inget fel på denna, har med alla papper och körkortet och denna bilen piper om man inte har bälte på sig !
Jag: du e konstig asså, ofta man vill bli tagen

(påväg hem)
Mamma: ooh hoppas nu dom e kvar! fixa frillan och se snygg ut nu carro
Jag: HAHAHA skitide !
så var dom inte kvar ! HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0