en söndag

Hejhopp varning !

sitter och gör inget vettigt nu, bara nördar mej framför datorn
Kollade på en asbra film idag, kan dessvärre inte komma på vad den heter
jag och filmer ? nä, går inte ihop. men vet en person som är väldigt bra på sånt
kan replikerna o sånt utantill ;) hmmmm ?!?!
har nyss tagit ett varmt skönt bad, i like it a lot :)
MIn helg har både varit rolig o mysig
I fredes drog jag ihop en förfest som var till för att Sabina fyllde19 stora år
sådär 15 pers,  .musik, presenter, spel och dans . .  fint folk alltså lyckad förfest :)
begav oss mot stan runt 11 slaget, skulle in till tivvan, men drog man dit ?
nopp, blev som vanligt att man stack till Steakhouse
alla försvann som alltid, så där var jag matte o sandy kvar
shot på steak och spel på crom
grattis till min stolta Mathias som vann hela 1500 på blackjack,
trorjag fick höra på det helanatten sen
men födelsedagsgrisen fick åka hem med spyor ;/
fick ett samtal från min lilla hoochie med,
KOM IN på tivoli,synd bara att du ringde en timme innan stängning ;)
orkar inte att Shayenn och Lina flyttar till Norge om 2 weeks ;O
puuh, kommer sakna er eller mest SHayenn (A) tihih

i lördes var jag med matte, hundpassning och gjorde inget mer vettigt
han blev sjuk helt plötsligt och orka ingenting
SÖndes. matte körde mej till jobbet, efter jobb körde mamma mej till pappa
fickstäda hela uterummet från allt GILLE i helgen.
helt själv, KOMPIS !
haha neh, men så e de, är van sen förra året SABINA ;)

nästa vecka är jag ledig i två dagar,
vill träffa dej Shayenn innan du flyttar juuu
 haha shiit, Sabina flyttar sen med i December med pojken eller ska man säga blivande man ;)
haha, hej vuxen !
nää ska kolla tv nu
ses vettja <3

Kommentarer
Postat av: emma

hej :) heter du också schade i efternamn ? :) häftigt , här där jag bor är det bara min familj som heter det :)

2008-08-31 @ 22:49:23
URL: http://eschade.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha you´re so lost :)

2008-09-07 @ 12:53:19
URL: http://shayennosorio.blogg.se/
Postat av: emma

i gävle :D är nån i er släkt tysk eller?;)

2008-09-09 @ 21:55:44
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0