what a bird?



 
Helg !
Fredag, igår hade jag sabina och Shayenn bestämt att vi skulle kolla film hos mej
och bara taa det lugnt, behövdes verkligen :P
Käkade chippe och gotte o lärre
 Vi såg den Poseidon, redan sett den en gång
rätt bra film faktiskt
Lite sådär Titanic över den, båt som sjunker?
 Sen stack dom runt 10
och jag skulle bara kolla tv o sånt
Men nejnej !
Slutar med att Lina kommer hit och vi sticker till Michelle
där dom sitter o dricker, haha pallar ente
Men jag och Lina höll oss till Läsk :) yes yes
Fick cola som jag nästan hällde över hela golvet (A)
Japp, sen var vissa på hugget och skämta i varje mening som han sa, rätt kul !
Yaaay, sen stack vi hem runt ett och nanna
Vakna mitt i natten, när jag hör Lina snacka:
FEEESTSKOR? (mummel mummel) feestskoor?!
OKEEJ ! :D
Idag ska jag på kalas hos min lille kusin, sen ska jag se Hampus RACA :)
gollee !
Längtar till nästa helg, LINA 18 :D jappjapp
 
Sen kan jag säga att min famlij att slatt huet !
Vi har skaffat två fåglar
orkar äns ente tänka på hur jobbiga de kommer bli
hähäh, bli inte lessna om de är sten döa en dag (A) :D
Stockholm v.43 ? HOPPAS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0