this Pinky hat

image62

Japp, sooftat både Lördag och Söndag
Helt asstrött sen Fredes , uuhm? ;D
Ska bli kul och se alla bilderna sen fredes
tror nog vi  tog 100 bilder men alla kamerna
HAHAH, sen hoppas jag att jag får tillbaka Hatten som MY hade på sig istan
sån ROSA, lös upp ihela stan
pallar ente?
cowboyhatt?
shiiiit
Kom på att jag vill ha en plasma TV med, men de får bli 18 års present (A)
YAAY!. .
Sen mitt kära rum på bilden, ska snart bort
Ändringar i huset ska ske,
Ska göras en fede garderob på undervåningen
happpmee !
Ska nog storstäda mitt rum idag med,
Kul och städa de hos pappa men hos mamma hatar jag de ?!?!?
THATS WOOORD :D?
jaja haaaaj <33

Kommentarer
Postat av: shayye

HAHAHA nää va fult de märkte inte jag ! gick hon med hatten på stan ? ;O men åååh så "wooord"! :D pussy

2007-09-02 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0