Småkligt

HAHha, ehm köpte en Calzone ihelgen
rätt kul,( SMÅKLIG MÅÅLTID  ) med Å?
haha okej tack eller vad?
En kul sak är med, är att på Onsdagar, snackar vi alltid om vad vi ska göra ihelgen
eller rättare sakt planerar, för vi festar alltid ihop
typ
Jag sabina Paula lina My Julia Mariella
YAAY! ;D
På Lördag ska vi på poolparty t.ex
kommer säkort bli jäätte skojj
Alla är snart 18 år utan jag :S WHYYY?
VArför göra så barnet föds så sent ?? ? ? ??
WOW, igår köpte jag stövlar
så glad att jag har hittat de nu, gilla dom med, lite mej :)
Sen den 21:a fyller Lina 18 år . .. FEEST
Sen den 23:e fyller SHayenn år
LISEBERG?
hoppas, rättlängesen jag var där, typ 2 årssen kankse ?
Vet inte riktigt vad jag ska köpa till Shayenn ännu,
 men köpt en sak iaf. (A) Hahahh nugget

image84
( JAha, dragna? nejnej) (D)
Så jag blir hemma på fredag, för första gången på typ aslänge?
SOOOFT  eller?
äeeh, låter hellsjukt
Mi lajki jou ?<33? gör jag? kanske (A)
tiihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0