psykopat


MAaheppme
YEesyees, Sov hos Shayenn inaatt
Kunde typ inte sova,. men nu vet jag varför
Var precis på Akuten, dääär har vi de !
Så Shayenn, du hade inte matförgiftat mej som vi trodde :D haha
Efter när alla hade stuckigt igår
Stack jag och shayenn ut på en romantisk hundpromenad
gillar hundar :)
Yees, Då berättar Shayenn om sin ensamstående granne Rose-MArie
Att hon är en pskykopat som går runder på kvällarna och kollar in i andras fönster
i sin gråa morgonrock, inga kläder under, barfota till och med?
Så jag och SHayenn gav ut oss på ett mysterie
vi fööljde efter henne
Såg vad hon gjorde, fast hon fick syn på oss och började gömma sig för oss
sen såg man henne kolla fram ur buskarna ibland
Tror hon har sina gångar i kvartet, hon försvann då o då ;D hahah
fan va gud, Jag va såååå jävla rädd med
Lovar att jag hade skrikit om jag hade sett henne hoppa fram ur busken
tråkigt nog kan jag inte föölja med ut ihelgen
får firas en annan dag (A) ;D

Kommentarer
Postat av: shayenn

hahah mysterierundan det gillar jag ;D detektivbyrå nästa för mig ! puss vännen <3

2007-09-24 @ 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0