LÖne böne? ;D

Jappjapp , Jag och Shayenn har precis käkat en deli rulle
sen blev vi inte mätta på de, så gjorde jag värsta riset och bearinese sås med Stekta Kasler typ tog 20 minuter
helt mycket och göra samtidgt :D hahah men
Neej så sitter vi och äter, har tagit upp värsta stora potionen,
SÅ säger shayenn lite sådär tyst och skämigtsamt: CArro ble inte sur nu, MEN jag ORKAR INTE mer
ASSSÅ jag stog i 20 minuter .... LÖÖÖÖNT:) ville va sånn snäll o göra god mat  MNE NEJNEJ !
ääh, jag orka inte heller så skit samma, all mat e kvar nu, SUGEN NÅGON?:Dhahahha !

JApp nu gör vi ve oss, ska snart köra till LINA om en halvtimme
YEEEES, hej fest, GRATTIS GRATTIS 18 nu :) *hatjou*  ;D

fyyy, känner redan hur kul de kommer bli ikväll ;D GO GIRLS ;p

fårse hur kvällen slutar om de blir efterfest i ödåkra eller inte?!
men packat till de fall i fall ;D YYEEES
ska sticka, ses istaden <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0