JAaadå

Jaa, då har man praktiserat idag och igår på Benetton !
FIck tröjor från de idag, en stickad o en långarmad , SCHYYSST ;D
fettfett !, gillar de stället endå
irmon ska jag börja 8 OKEJ? väla öppnar 10 ?
Ska träffa cheefen, sen ska jag gå in i affären helt själv o jobba, HAHA palla ! ;D
kommer larma hela stäället ... ;O?
TREND HELG PÅ VÄLA IMORN !
Ska nog va hemma hela helgen, inte ut?
uhhm, håller mej till nästa, hade varit braa :D

HAr fått nya bra låtar, som jag gillar ;D yesyes

kommer inte på mer eller jo vill döda dom fåglarna med
Har sovmorrnar som jag inte behöver,. .dom väcker mej endå varje morgon klockan 7-8-...  GULLIGT
*hatjou*  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0