helt lonely

Igår va de Fredag och då fyllde Lilla Lina 18  åår :)
sådär 50 pers i hennes radhus. . . jaja !
Soooft sooft, sen stack vi allain mot stan
DÄR ALLA FÖRSVANN?! heeej
Jag vimlar runder som vanligt, hittar lite folk där o lite där
Paula stack, Shayenn åkte hem, Mariella o Julia åkte hem ;S  MY då? HAH hoho?
Sabina o Lina försvann,  JAa. Jessika min vän :D hahah
yeyppyepp, men jaa, gillar tivvan ibland o ibland inte :)
stack hem två så, .. :S:S

Mådde sådär lite dåligt i morse, men nu är jag hur piss som helst :D
Blir väl film o mysa ner sig i soffaan (H)

Imorn Fyller SHAAYEENN ÅR , .. fucking 18 du med,..  hejdå på mej ;D
TjaaajmiddaaaH ;D
Får väl ringa shayenn snart, inte snacket med henne idag, oovaaanligt men sant

lägger in bilder sen, när jag fått de ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0