HAPPIEST !

image103      LÖÖVE     image104

Okej okej, kan börja med de tråkiga !
Varit med Shayenn nu i DK, ..
Trodde hon blev DÖende helt plötsligt, sjukt läskigt o se henne så
Hon blev knall vit i ansiktet och lite blåå :S
Sen kunde hon knappt prata och knappt röra sig,
Såg henne darra o allt piss, .. Va skulle man göra ?
HUHu,  men jag köpte en COla till henne iaf.
Hoppas hon blir bättre, :S

OCCCCH SEN när jag kommer hem
går direkt in på datorn, sätter mej vid MSN !
KOLLLAR MIN MEEJL  oooooooooooooooch
får reda på att jag får praktisera hos Lars Wallin
SÅÅÅÅååå sjuukt kul,...
Fast rädd för att Pendla dit själv, hej? jag liksom? själv?
huhuh, sen ska man hitta i Stockholm med,  .. . JAHA? VAr e jag nu? HHAHAH
skit samma, så sjukt glad är jag nu :) upplevelse ;D

   Sveriges mest kända designer Lars Wallin, japp japp
Gör typ assnygga balklänningar, kanske får insperation ?!?  whoo knoooows

Men endå, .. ska samla in pengar nu från nära o kära (A) HAHAH !, måste
Hejdå på mej ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0