Design

Ooh,  ...    ja nu jäädrar !
Blev heeelt klar med min klänning idag, nice nice !
Gjorde klart min kollektion och arbetsbeskriving med :)
Design Kursen avslutad !

image105  (Sådär halvklar på den bilden)

Imorn har vi Prov i Matriallära, pluggat? nejnej ! ;/
får plugga hela dagen idag, kuuuul ! hate it
Imorn börjar man klockan 11,
Gör provet
Lunch
Gör klart Kavajen, sen slutar man halv 4
Hem hit med Shayenn, gör ve sig och käkar något snabbt o lätt
sticker till Lina runt 6-7 ,. .. FEEEEST :D
In till Stan halv 12, TIvvvan :)
sen efterferre i ÖDåkra jaaccuzzziii ?!?
uhm, sen Lördag blir de barnpassning i Hyllinge, .. hoppas man mår bra, tss
Söndag ska Shayenn den fisen ha tjejmiddag för hon OCKSÅ fyller 18 år
JAJA, men jag kommer snart bli arton jag med ! HAHAH mobbaaaaad , skitsamma
När ni blir 50 kommer NI va avenskjuka på mej för att jag bara e 49. .. .HAHAHAH !

Nästa vecka ska vi börja Praktisera, bu eller bö?
v.39-42  VÄÄLA
v.43 Stockholm
v.44 LOOV

E medlem lite här o där nu
typ
Lunarstorm, HAH
Bloggen
Apberget. tss
Facebook
MSN 




 

Kommentarer
Postat av: gissa vem ;D

hahaha posaaarn ;) VISSTE att det var däför du sprang iväg dit med din klänning och höll på! yessss! men jag gillar dig OC din klänning ändååå! pussy <3

2007-09-20 @ 18:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0