TOOORSDAG

JApp , nu sitter  jag här på mitt rum i stockholm !
Precis käkat ngn sorts sallad med räkor och rostat bröd med ngn smörja på
goott gott !  (:
Japppss,.  vad säger man idag gick dagen bra med,. . sydde lite på en skit snygg klänning till Jill Johonson
typ sådär rödaktig, men paljetter under de runna tyget !
frääsigt, mycket fin design där Lars ;) HAHA !
Sista praktikdagen imorn då, . . hihi, ... sen tar man flyget hem klockan 7 typ och är i malmö strax efter 8 :)

JAAA; sen hem till de vanliga,. . PARTYYY ! :D hahaha !

Haha kan också säga att nu när ja praktisera hos honom, säger en tjej till mej
Snälllaa Caroline, vissla inte sådära, JAG fåår huvudvääärrk
och om du visslar hela tiden, JAG FÅR GÅÅ HEM !
HAHAH, bara för de råkade jag göra de hela tiden,  sånna sura blickar fick man(A) !
FÖÖRLÅT,   sen fick ja inte ha stövlar på mej heller, för de förstörde golvet   .. . FAKK YA !
Skiit i de , . . ska ja gå barfota ? ;D

lägger in bilder sen närja kommer hem. . . . PÅ CarolineSchade.bilddagboken.se

HAAAAAAJ <3 ska packa nuuu

Kommentarer
Postat av: Fatim

Gött att det gick bra för dig lilla gumman..
Det är nyttigt att komma bort från mossan och veta att det finns faktiskt ett eget liv där ute som man kan fixa själv....
Pappa och jag är såååååå stolta över dig, du måste fått alla goda sidor från fassan din !!!

2007-10-29 @ 08:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0